tisdag 8 maj 2012

Somnade visst!

Har tvättat i tvättstugan idag, för att få en tom tvättkorg för en gångskull.
När jag sen va färdig la jag lillfia för att sova middag och då tänkte jag passa på att vika kläderna och få in dem i garderoberna.
Tyvärr vaknade lillfia efter bara 30 min, så jag tänkte att om jag lägger mig bredvid henne så kanske hon somnar om. De gjorde vi, båda två!
Vaknade upp när kl va 14:57 och prinsen ska hämtas kl 15.
Jag rusar upp slänger på oss ytterkläder, och springer till förskolan.
Kl 15:07 va jag framme och hämtade prinsen, de fröknar som jobbade tittade lite konstigt på mig. Kände att jag va tvungen och förklara varför jag va sen. Då säger en fröken - jaha då förstår jag varför du har ett märke i pannan efter ditt armbandsur.
Känns ju skönt att jag hade bevis som täckte upp min historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar