söndag 4 november 2012

Söndagar

Söndagar är veckans höjdpunkt.
Vi träffar barnens mormor och morfar då, vi träffar kusinerna och mina älskade syskon.

På vägen hem idag säger prinsen
- mamma idag har de varit bästa dagen.
- de tycker jag med. Vad har varit bäst då?
- att få tända ljus på stenen Joel.
I detta nu tappar jag andan.
Jag tog med mina barn till min brors grav och där tände vi ett ljus.
Och prinsen fick då för sig att gravstenen som min bror ligger vid heter Joel. Lillfia blev väldigt arg hon, hon samlar på stenar och ville ju självklart ha med denna specifika sten hem.

Nu när kvällen har kommit och jag sitter å tänker på vår bästa söndag, så kommer de bara fram en tanke.
JAG ÄLSKAR ER! Min familj, mina barn, min mamma, min pappa, mina syskon, mina syskonbarn, mina vänner.
Jag är den jag är tack vare er, NI gör mig hel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar