onsdag 4 juli 2012

Blixten

Klippning va på schemat idag, vi måste verkligen tacka Maria för den snygga blixten frisyren.
Jag blev rikligt nöjd oxå, självklart! Slingor och ca 5cm bort klippt, sommar snygg :-D

Min älskade syster fyller 20år idag, jag har väl gjort de bästa jag har kunnat för att fira henne (hon är på Öland).
Kl 8,20 ringde jag å barnen å sjöng, vi har även berättat att vi saknar henne och hon vet att hon är så älskad och saknad just nu.
Paket skall skickas så fort hon hör av sig så jag får postnr där hon håller hus.
Grattis igen älskade syster!

Vill oxå skänka en tanke till en underbar vän som just nu har förlorat någon, en underbar människa som gick bort allt för tidigt.
"där flyger min hjärtas fågel, den flyger högt mot skyn" ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar