fredag 6 juli 2012

Vad händer imorgon? Mamma!

I två dagar nu har vi haft mycke skoj, tiden har gått alldeles för snabbt.
Vi va å hälsade på min arbetskamrat igår och prinsen o lillfia körde verkligen på och lekte från morgon till kväll.
Hoppa studsmatta, ha vatten krig, kolla på kosorna i hagen, fika och sist, första premiär doppet i sjön.
Lillfia fick äntligen inviga sin nya baddräkt, den klädde henne verkligen.
Tack! Angelica för en underbar dag, uppskattas verkligen av både mig å barnen ❤❤❤

Så idag, då va de upp i tid å packa väskan. Prinsen skulle få följa med min fasters man på en tur i lastbilen.
Kl 8,30 bar de iväg och när jag hämtade upp honom 3 timmar senare så va de en kille med ett stort leende som mötte mig.
Han hade fått kört både traktor och inspekterat ingående hur en lastbil fungerar.
Han har under resterande av dagen pratat om Ingmars ( fasters man) lastbil.
Jag tror prinsen har en idol. ❤❤❤

Å innan läggdags kom de:
Va händer imorgon? Mamma!
Finns inte mycke man kan göra för att bräda dessa dagar, detta kommer prinsen leva på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar