lördag 22 september 2012

Samma sort

De är bra konstigt de där!
Köper man en fralla, så delar man den och jag äta underdelen först för att den är godast.
Köper jag ett paket skorpor så äter jag oxå underdelarna först av samma anledning.
Blir jag frågad om jag vill ha över el under del så tar jag ju som vanligt underdelen.
Men de smakar ju ändå lika och äter jag underdelen så måste jag nån gång äta upp överdelen.
De ä konstigt de där???
Lite är de som med människor!
Du älskar sidor av en person, men du kan tycka illa om lika många.
Frågan är då bara tar man de goda sidorna först, så spar man överdelen till sist.
Man kanske ska ta de dåliga först och veta att den goda underdelen finns där i slutändan.
De ä bra konstigt de där att nått som är av samma sort, smakar så olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar