onsdag 12 september 2012

Tillsammans

Att utrycka sig är svårt när man inte mår bra.
Man vill att människor ska förstå vad man menar och vad man behöver, utan att behöva säga något, utan att behöva be om de.
Visst är de svårt för människor runt om att veta vad som behövs om man nu inte öppnar munnen och frågar.
Jag orkar dock inte!
Jag vill bara vara, jag vill ha de bra, jag vill vakna imorgon och bara vara lycklig.
Min prins hade ett samtal med sin morfar idag, morfar bjuder prinsen på kakor, prinsen säger
- tack så mycket, du är bäst morfar
Morfar- hmmm jag har alltid vetat att jag varit bra, men de va länge sedan jag fick höra att jag var bäst.
Just i det ögonblicket ser man att det finns inget annat än ren kärlek mellan dessa två.
Prinsen lutar sitt huvud mot sin morfar och jag är lycklig för jag ser deras lycka tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar