söndag 28 oktober 2012

Mördar pass

Japp igår va jag på ett riktigt mördar pass, Meeen fasiken va kul jag hade.
Min syster fick med mig på ett box pass och jag fick äntligen banka skiten ur mina föräldrars cancer, för de va precis va jag tänkte på när syrran stod där med kuddskydden på sig.
Blev alldeles blåslagen om knogar men de va de värt, kan bara säga JAG ÄR SÅLD på de träningspasset.
Syrran stod där å peppade mig när jag inte orkade mer, hon fick mig att verkligen testa mina gränser.
Världens bästa träningskompis! ❤❤❤

Idag dock känns de som om de ä nån som har stått å mörbultat mig i flera timmar. Har svårt att ta på mig kläderna tillomed, att ta sig ur sängen va ingen lek de heller.
Mina föräldrars cancer fick sig en omgång å de lever jag på läääänge ( iallafall tills nästa pass)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar