måndag 22 oktober 2012

Vart är stegen

Om jag fick bestämma,  så är framtiden ljus.
Om jag fick bestämma så levde jag lycklig i alla mina dagar.
Om jag fick besstämma så ........
Åt helvete med "om jag fick bestämma"!!!!
Inte fasiken är de någon som frågar mig om vad jag vill eller tycker.
Jag har två cancer sjuka föräldrar, jag har genom lidit ett helvete de senaset 4 år sen min bror gick bort, jag har förlorat när å kära och just nu känner jag mig förbannat ensam.
Botten är nådd, nu letar jag bara efter stegen att ta mig upp igen.
Är de nån där ute som vet! -Vart är den där j-la stegen?
jag är som ett litet barn, vad önskar du dig mest av allt i julklapp? de vill jag ha, å de vill jag ha...............
Men mest av allt vill jag ha fred på jorden babbla babbla.
Låter dystert jag vet!
Men jag vill inte ha fred på jorden, jag vill få va lycklig med två friska föräldrar.
Så snälla tomten, jag tycker jag har varit snäll i år. Kan inte min önskan gå i uppfyllelse?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar