söndag 15 december 2013

Min bror

Inser att vissa människor fortf inte kan sluta snacka en jävla massa dynga.
Fick jag endast en enda önskan här i livet skulle jag önska att jag fick se min bror en sista gång, få presenter min barn, få säga en sista gång att jag ÄLSKAR dig!!!
Fattar inte människor som inte inser att en människa är ett liv, när människan inte finns ibland oss, så står de anhöriga runt om som känner saknad, sorg efter sin bror, sin son, sin kärlek.

Finns en stor anledning till att jag flyttade från kommunen jag kommer från, å de är tack vare alla de människor som inte ser värdet av en annan människa.
Att än idag prata om saker ni inte har en aning om, hoppas ni sover gott om natten, att ni ligger å känner att era liv nu är så förbannade perfekt.
De finns en enda sak jag vill att ni ska tänka på, om detta hände er? Vad skulle ni säga om jag behandlade er på samma sätt, så gå hem, känn er stolta, för återigen inser jag att varje dag går jag lycklig och stolt över att få ha haft en sådan bror, för så mycke lycka och fina minnen jag fått av honom kommer ni ALDRIG att få. 
Ni förtjänar inte lycka, de gör jag!!!! 
Låt bli mig, å för gudsskull ni känner inte mig, så sluta tro att ni gör de.

Till er andra, vänner och familj, ni vet vilka ni är - jag älskar er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar