söndag 25 mars 2012

Finns inga ord

Finns inga ord för vad jag känner.
Blev överraskad av min sambo igår, som hade fixat barnvakt och bjöd ut mig på en helkväll på restaurang och krogbesök.
Det ska tilläggas i allt detta att de är första gången på 3 år som vi fått chansen att göra detta.
TACK Linda & Fredrik som gjorde detta möjligt för oss. Att ni erbjöd er och ställde upp.
Detta kommer jag att leva på länge. Jag hade en underbar kväll med min älskling och jag kommer minnas detta länge.
Hoppas på att vi kan göra detta igen och att det inte behöver gå så långtid som 3 år.

Resten av söndagen bestod av städning och sen iväg å hälsa på barnens mormor och morfar.
Blev en tur för att inhandla skor till barnen, så nu kan vi springa runt ute och vänta på att sommaren rullar in, för nu ä vi redo.

1 kommentar: