torsdag 22 mars 2012

Vår

Nu har väl ändå våren kommit!
Har kunnat ta en lång promenad utan jacka å vantar idag, de måste vara ett gott tecken.

Syrran kom å hälsa på idag. Hon kom direkt efter att ha varit på sitt nya jobb, jag önskar henne all lycka till och ett stort grattis. Hoppas på att hon kommer närmare oss, prinsen tycker absolut att hon bor för långt ifrån.
Vi käkade ihop och hon hann med att busa lite med barnen, de älskar sin moster ❤❤❤

Vi har pratat mycket jag å syrran, vi kan skratta mitt i allt elände och ibland behöver man de oxå.
Livet vore j-ligt tråkigt utan mina syskon, de får mig verkligen att le.

En del av mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Igår var det helt underbart väder ute. Hade också tagit av mig jackan om det inte varit för att jag ammar... :S

    SvaraRadera