lördag 3 mars 2012

Måste vara stark......

Det gäller att vara stark.
Ibland känns livet inte allt för kul, känner mig som världens sämsta mamma ibland, jag kan känna mig som universums tråkigaste sambo.
Jag kanske är den där vännen som alltid tar livet alldeles för seriöst. Kanske inte har ett leende att komma med jämt.
Men jag hoppas att alla människor som läser detta förstår att det är och kommer vara en tuff period för mig just nu.
Jag lägger all min energi på att vara stark för mina nära och kära, för familj och vänner.
Jag hoppas ni inser att jag kommer behöva er alla i slutändan.

Jag vore inget utan er, hoppas ni vet de även fast jag inte säger de allt för ofta.
Jag vill kunna se de ljusa i livet, men ibland är de svårt.

Men snart vänder de ❤❤❤

1 kommentar:

  1. Och vi är några stycken som alltid finns där för dej. Kram!

    SvaraRadera