lördag 10 mars 2012

Trött

Prinsen och C va iväg till badhuset på förmiddagen, han meddelade glatt prinsen när han kom hem att han hade simmat. Enligt C va de mest hopp från kanten av polen som gällde.
När sen prinsen sov middag tog jag å lillfisa en tur till bergvik, där gick vi runt å kikade på kläder. Jag köpte inte nått, till mig själv fann jag ju inget heller Meeeeen till lillfisa fann jag ett jätte tufft set med klänning och taits.
Det kliade i fingrarna men jag handlade inget av de , hon fyller år om 1 månad så de får bli en punkt på önskelistan.

Hela veckan som gått har jag haft en känsla av trötthet, har ingen lust till något och när jag blickar framåt finner jag inget att finna glädje i förutom Barnen förstås. men när de gäller mig själv så är jag bara trött på allt.
Ser allt i negativa vinklar, jag vill gärna ta mig ur detta men vet inte hur.
Sover ordentligt gör jag, är nästan som om jag bara har stängt av.
Kan nån trycka på PÅ knappen igen ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar