onsdag 11 april 2012

Fått tillsägelse

Idag va de dax för lillfias 1års kontroll och spruta. Allt gick jätte bra, hon va hur duktig som helst.
Däremot har vi haft ett samtal om hennes sovtimmar som är alldeles för få. Eftersom vi försökt med allt för hennes del, så ska vi nu vända på de och se om det är jag som stör henne.
De tror att ju mer jag försöker desto mindre går de.
De säger att de tjänar inget till att vi båda är trötta, så får jag sova mer och blir piggare så kanske de smittar av sig och hon kommer in i samma rutin.
Nu är bara frågan hur får jag detta att gå ihop.
Vi ska träffas och gå igenom mer nästa vecka, kanske får lite mer svar på mina frågor då.

Märkte idag att de inte är lätt att vara positiv i alla lägen, men jag har verkligen fått tillsägelse att börja ta hand och måna om mig själv.
De smittar ju av sig.

1 kommentar:

  1. Helt rätt gumman! Helt övertygad av att hon känner av din "stress" du är en super mamma, men även super mammor behöver ta hand om sig själva <3

    SvaraRadera