lördag 28 april 2012

Hej å hå

Igår blev de en tur till bergvik för mig och barnen, fadder Linda följde med.
Å med sig hem fick barnen ett varsitt klädesplagg, lillfia fick en jätte söt klänning och prinsen fick en riktigt snygg tröja. TACK Linda!
Jag tycker de är riktigt kul när andra vill köpa kläder till barnen, de blir en överraskning både för mig och älsklingarna. ❤

Vi började dagen med en tur till barnens morfar. Där bjöds de på frukost och glass.
Men bäst av allt när vi är å hälsar på morfar tycker prinsen att de är, morfars bil (rally amazon) och valpen (militärfordon).
Prinsen vill absolut inte hem när han väl har fått med sin morfar ut för att få sitta och låtsats köra dessa fordon.
Han fick frågan av morfar idag vad han önskar sig när han fyller år?
Svaret blev självklart: morfarsbil
Så nu får vi se vad morfar hittar på :-)

På vägen hem svängde vi förbi hos min faster, hon va inte hemma men hennes man va de. Å han tycker prinsen JÄTTE mycket om, för han har både en traktor och lastbil. Till hans stora förtjusning stod dessa fordon på tomten deras och självklart fick han både sitta i dem och starta och gasa.
Lillfia med stor förtjusning står å pekar och skriker TATOUR.
Har verkligen två barn som älskar allt vad motorfordon heter och sover gott det vet jag en liten grabb som kommer att göra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar