tisdag 17 april 2012

Tröttare och tröttast

Har varit på språng hela dagen, allt för att försöka trötta ut min lillfia.
Vi har varit på öppnaförskolan i över 2 1/2 timme och efter de trodde jag verkligen att hon skulle sova lääääänge, men inte då! 25min senare vaknade hon med spring i benen igen.
Jag vet inte vem som blev tröttast av detta jag eller hon.

Prinsen hade en toppen upplevelse. Han och älsklingen hade lite fader son tid efter dagis idag. Å då fick prinsen en tur till norra fältet här i Karlstad och titta på grävskopor och traktorer.
När han kom hem va han verkligen eld och lågor, han hade fått åkt med traktorn och använt skopan.
Han hade varit stelfrusen men ville absolut inte kliva av, älsklingen fick muta honom annars hade han väl stått där än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar