söndag 15 april 2012

Lite av sol och regn

Vi började med en tur till skutberget på förmiddagen.
När vi hade klivit ur bilen på parkeringen så öppnade himmelen sig och de kom en stor störtskur. De hindrade inte oss för att ta en promenad längst vattnet, barnen trivdes och jag oxå.
En bra start på dagen............

.............Tyvärr så slutade den inte där.
När vi hade gått ut för andra gången för idag och vi va på väg tillbax från lekparken, så upptäckte jag ett litet märke på prinsens kind. För varje sekund som gick blev de bara mer å mer och började även på den andra sidan av ansiktet.
När jag kom hem så fick han ta sig ett bad och senare insåg jag att han hade fått feber oxå.
Ringde min mamma och sen tog vi beslutet att ring sjukrådgivningen.
De konstaterade att han har fått en allergiskreaktion och så länge han inte fick andnöd så skulle jag bara ta de lugnt.

Nu ligger jag här bredvid prinsen och inser att de värsta har lagt sig, hoppas nu att de aldrig händer igen.

1 kommentar: