torsdag 21 juni 2012

Behöver inte.....

Jag är inne i en period där jag vill vakna upp till en lugn och stillsam tillvaro.
Därför vill jag inte hetsa runt på massa midsommar firanden utan bara ha de trevligt med alla nära å kära. Blir ingen dans runt nån midsommarstång utan jag hoppas på att få något gott grillat i stället. Behöver inte något mer, de händer nog mycket ändå just nu.

Tänkte barnen skulle få köpa sig några nya leksaker att ha ute i sandlådan.
Prinsen valde ju självklart en traktor , lillfia bestämde sig för hink å spade.
När vi parkerade bilen på hemmaplan så va barnen snabba att hoppa ur och i sandlådan för att inviga deras nyinköpta leksaker.
Jag va oxå nöjd över att få 5 minuter att njuta av solen innan de va dax att springa efter älsklingarna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar