onsdag 20 juni 2012

Radera bort

Ibland vill man stanna tiden och njuta av alla underbara minuter som finns. Men ibland kommer de där tillfällena som gör att man vill stanna tiden som på en dvd och sen börja radera bort saker på tv skärmen, de saker man inte vill ska vara där.
De ä ju inte som så att jag önskar mig de perfekta livet, man måste ha nedgångar för att uppskatta de som ä bra, men de vore ju skönt att kunna få lite jämnare portioner av allt.
Har flera gånger lovat mig själv att sluta oroa mig, gång på gång har löftet brutits och gång på gång har de kommit något nytt att oroa sig för.
Nu är botten nådd, jag tänker vända den här båten och bara rikta in mig på ljusglimtarna, så alla mörka orosmoln kan dra dit pepparn växer.
Behöver nog påminnas några gånger om att jag skrivit dehär ;-)

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är en fantastisk mamma, sambo, vän och familjemedlem.

    Men gumman någon gång måste du stanna upp och ta hand om dig själv. Du behöver det och du är värd det!!

    SvaraRadera