fredag 15 juni 2012

Flyter på

Träningen flyter på, har kommit igång ordentligt den här veckan.
De har blivit 3 springrundor än så länge. Visst! ska jag självklart öka både längden å minska minuterna, men just nu vill jag bara få tid till att ta mig ut.

Har haft en riktig toppen vecka verkligen, många vänner på besök.
Jag har bjudit på grillat och testat lite av mina matkonster, än så länge är de ingen som blivit sjuk (va jag vet).
Min bror har varit här tre dagar den här veckan, han är så gullig å hjälper sin syster i nöd. Har inte legat bra till i skolan å han har verkligen varit en pärla och ställt upp. Hoppas bara han inte tröttnat på oss, utan vill fortsätta att hjälpa mig ;-)

Tyvärr har jag inte fått chansen att träffa min syster så mycket som jag velat, men jag får väl hoppas på att hon inte glömmer oss undertiden hon är borta även fast vi inte ses.
Vi har ju planerat en Stockholms resa framöver, jag får väl längta till de ❤

Å imorgon väntar miniminiloppet för prinsen å han har redan meddelat att han ska ha de snabba spring skorna han fick av Fredrik på sig.
Återkommer med mer om detta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar