torsdag 30 augusti 2012

Inflammation i ryggen

Jaha tänker ni nu, va är de den här gången då.
Jo söreni har varit hos farbror doktorn och konstaterat att jag har fått en inflammation i ryggen.
Konversationen såg ut någorlunda så här:
Jag - ok, men jag kan fortf åka till Stockholm under helgen?
Dr - ja självklart!
Jag - va bra! För jag ska springa tjejmilen
Efter detta tittar dr på mig och börjar skratta lite lågt.
Dr - till Stockholm kan du åka, men nån tjejmil blir de inte. Om du inte vill bli liggandes i flera dagar efter de.

Jag kan meddela att jag fortf överväger om jag ska köra loppet el ej.
De e ju detta jag har satt som milstolpe, tråkigt att behöva ge upp nu :-(
Många hinder som har varit på vägen och jag har löst de flesta, men nu säger tillomed kroppen ifrån.
Så! Vad gör man????

1 kommentar:

  1. SÖkte på inflammation i ryggen och hamnade här. Hur kändes det? Symptom? Blev det värre av att du sprang?

    Hälsningar
    Marina

    SvaraRadera