fredag 14 december 2012

Operation

Dax för prinsen att operera halsmandlarna och polyp bakom näsan.
Kl 9 imorse kördes han in ett rum för att sövas och sen skulle han vidare till operation.
Jag va med tills han somnade och jag vill tillägga att de va en duktig kille som somnade med leksaksbilen i sin hand.
Synd att jag inte kan säga de samma om mig.
Jag gick därifrån med gråten i halsen och minnen från min pappas sjukhusvistelse gjorde sig påminda.
Ca 40 min senare kallades jag in på uppvaket.
Där låg min prins och öppnar sakta ögonen å ler, sen säger han - Godmorgon mamma.
Många känslor har kommit å gått under dagen, men stolt är jag över min kille som inte har skrikit eller fällt en tår.
Citerar prinsen själv " de gick bra mamma!" vad kan man säga mer än - Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar