fredag 21 december 2012

Säg de!

De är på senaste tiden jag har fått upp ögonen på vad och vilka som är viktiga för mig.
Jag har insett att det som är viktigt och kostsamt är tid.
Tiden man har med sina nära och kära är det dyrbaraste vi har.
Titta runt om kring er nu under julen och känn efter, sug i känslan för den tiden kommet aldrig infinna sig igen.
Jag skulle många gånger vilja dra klockan tillbax så jag kunde fått mer tid med min pappa. Fått stanna tiden en stund och få suga in känslan av att få träffa honom igen.
Jag är glad att jag tog mig tid för att säga JAG ÄLSKAR DIG till min pappa.
Ni andra som nu tror att ni hinner med att säga va betydelsefulla människorna runt om kring er är, vill jag bara säga - ingen lever för evigt. Säg orden idag! Och ta er tid tillsammans. Ett telefonsamtal på 2 minuter har vem som helst tid med, för att säga Jag älskar dig min vän/ pappa/mamma eller syskon.
Hade min pappa levt idag hade jag utan tvekan sagt de igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar