tisdag 11 december 2012

Va händer här näst???

Ja mina vänner! Har spenderat dagen på sjukhuset.
Japp! Ni hörde rätt! Sjukhuset igen!
Efter kraftiga smärtor i bröstet fick jag order om att uppsöka läkare. De blev lite oroligt under dagen eftersom de trodde det kunde vara en propp i lungan som låg bakom smärtan.
Turen va på min sida! De va "bara" en liten lunginflammation och en inflammation i bröstmuskeln.
Så nu är jag hemma i mitt trygga bo igen.

Och alla som nu läser detta, jag blir om och om igen påmind om vilken tur jag har som har mina syskon, mina fastrar, min mamma och alla mina vänner.
Hade det inte varit för dom så hade detta inte gått vägen.
Å framöver kommer det bli tufft och då är jag glad att dessa människor finns hos mig. Älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar