onsdag 22 februari 2012

Blandade känslor

Ok, jag har fått mycke gjort idag. Hade fixat barnvakt idag, så plugget flöt på jättebra. Känns som om jag börjar fatta vad jag sitter och pluggar nu :-D Sen efter studierna så fick jag besök av min underbara mamma som varit på sjukhuset och pratat med kirurgen. Jag har redan fattat från första början att det inte skulle bli något trevligt samtal och att beskedet inte skulle vara positivt. Älskar min mamma oerhört mycke, jag tycker det är hemskt att hon ska behöva gå igenom allt detta igen. jag vet inte va allvarligt det egentligen är och jag vill inte veta. Bättre att hoppas å tro att allt kommer att bli bra. Det är en tuff tid vi kommer att få framför oss, när nu båda min föräldrarna är allvarligt sjuka. Jag hoppas dock det finns männsikor som är i vår närhet som orkar bry sig, stötta och finnas där när det behövs.

Det är verkligen blandade känslor idag.

Min syster och bror kom för att hälsa på idag oxå. Syster yster hade självklart med Dino (hennes hund) och självklar skulle syrran och Dino med å hämta vincent på förskolan. När jag gick in för att hämta Prinsen så låg han å sov, jag berättade då att Dino va utanför och vips så stod han upp å bara skrek DINO. Han sprang ut i kapprummet och drog på sig kläderna fort som bara den, sprang ut och skrek DINO!!! Han är verkligen prinsens bästa kompis.
När vi väl kommer hem (Vincent ska självklart hålla Dinos koppel hela vägen hem) så lyser prinsen verkligen upp, mormor va ju där och Morbror. Han va sååååå lycklig.
Så nu har han haft en riktig lååååång mysss stund med moster Frida, tittat på film å käkat chips.
Jag tror han verkligen är nöjd med dagen <3

Vill verkligen tillägga att jag Älskar min familj.
Dagen som började med jobbiga nyheter, men som slutar med glädje, som sagt blandade känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar