torsdag 23 februari 2012

Tårar & skratt

Då börjar den här dagen oxå gå mot sitt slut. Syrran har varit här hela dagen och det har verkligen varit toppen. Vi har fått några skratt emellan allt elände som vi fått reda på idag.
Jag har verkligen bestämt mig nu, jag ska bry mig om de som bryr sig om mig, alla andra lägger jag ingen energi alls på.
Min mamma sa till mig idag - Gå inte runt och va arg å ledsen, det gör varken mig eller din pappa något friskare eller gladare.
Fick jag tråkiga nyheter igår ,så blev det änuvärre idag. Min pappas behandling tar inte, så han har avbrutit den och väntar på att få besöka läkaren och se vad de kan göra härnäst.
Hoppet är stort hos mig att båda mina föräldrar blir friska, det finns inget annat allternativ.
Ska tillägga att i allt helvete, så har jag sånna underbara nära å kära som jag älskar över allt annat. De är tackvare dom som jag klarar detta.

Imorgon är en ny dag och den kommer bli toppen.......

1 kommentar: