lördag 25 februari 2012

Fredag! Vilken härlig dag

Igår fyllde brorsan 22 år och självklart blev han bjuden på sin favorit mat här hemma hos mig, Tacos!!!
Jag hoppas han fick en toppen kväll igår :-D
Annars kan jag bara tillägga att det va fullrulle hela dagen. När kl blev 5, dök Linda upp med en flaska vin. En liten stund senare va Elinor här oxå och då stod vi allihop och bara väntade på att den goda maten som putrade på i köket skulle bli klart.
God mat och underbara vänner, va mer kan man önska sig.
Självklart tog man några glas vin oxå, allt gick inte till rödvinssåsen. Vi satt å töla långt in på natten, men guuuuud vad jag njöt.
Å nu sitter man här och ska börja med brorsans tårta för kl 1 väntas de besök av mamma, pappa och ett av brorsbarnen (Vincent längtar kan jag tillägga).
Så det är väl bara att sätta igång.
Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Å guuuud va jag var trött när jag körde hem! Men det var det värt, hade en helmysig kväll.

    SvaraRadera
  2. Härligt gumman! det förtjänar du!!! <3

    SvaraRadera