tisdag 28 februari 2012

Går alldeles för fort

Hihi när prinsen sover så pratar han ibland i sömnen. I natt pratade han mycket om "sitt Dino" och "kom Dino" och när jag hämtar honom på förskolan, då berättar de att han pratar med de andra barnen om nån som heter Dino. Det är inte lätt att prinsens bästavän är en hund.

Jag har tagit tag i en heldel saker i dag, ett nytt anställningsavtal är på skrivet på jobbet. Jag har tagit mig två ordentliga promenader, märker att primadonnan (My) sover jätte bra i vagnen. Blir inte så mycke plugg när jag är tvungen att gå när hon sover dock.
Köpt en jätte snygg ljuslykta till hallen idag, nu kanske man kan börja fixi fixi lite.
Efter vi va å hämta prinsen på förskolan, då gick vi till lekparken och där träffade vi en hel del kompisar från förskolan.
Måste försöka få in nån timmes plugg nu, innan de är dax att sova.
Känns som om tiden går för fort. Skulle behöva stanna den nu, om man ska hinna med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar