fredag 17 februari 2012

Lugn å skön

Jaha då va snart den här dagen till ända, men mycket har blivit gjort i allafall. Kanske faktist kommer hinna klart med skolarbetet, med lite tur så.
Den här veckan har jag inte haft så bra med possitiv energi, sambon åker till jobbet på morgonen och dyker inte hem förän´19-20 på kvällen. (lite för mycket arbete för honom nu) skulle vara skönt med en lugn å skön familjedag, eller glöm lugn å skön. Har man två barn så är chansen rätt liten att få lugn o ro runt sig, vill tilläga att jag har ett leende på läpparna när jag skriver det. Jag älskar livet som två barnsmor ingen tvekan om de.

Fick en impuls idag och bestämmde mig för att boka klipptid, så imorgon kl 10 är det dax att få mig tillfixad, om de går att fixa till vill säga. Är det någon därute som har förslag på frisyrer som skulle passa så är det jätte välkommet. Får ta en före och efterbild, då kanske jag tillome lär mig att lägga in bilder i bloggen oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar