torsdag 16 februari 2012

En köpp kaffe....

Sitter och funderar på vart den här dagen tog vägen. Jag som skulle göra sååå mycket, men de blev ju inget gjort. Det enda jag hunnit med idag är ju morgonens kaffe och självklart en tur till sjukhuset där vi träffade min pappa.
Ja min pappa ja, för er som inte vet så är min pappa sjuk och får behandling en gång i veckan. För drygt ett år sedan så fann de en tumör på njuren, som även hade spritt sig så det sitter även på lungorna och hals. För att säga detta på ren svenska - Han har CANCER..
OCH för att lägga till en annansak, så är de mammas tur imorgon. Örebro på röntgen sen operation och efter detta blir de väl behandling igen, för detta har hon varit med om tidigare. MEN vi lever nu och de är det som är viktigast.
Nu äntlingen har kaffet blivit färdig, Dax för en STOR köpp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar